? ??????????????White Crystal? ????? ?? ???Rating: 4.4 (64 Ratings)??678 Grabs Today. 12129 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crystal (Crystal Explod
e?)? ????? ?? ???Rating: 4.2 (63 Ratings)??75 Grabs Today. 8913 Total Grabs. ??????Preview? CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, October 6, 2010

*一对手的限度*

今日,又来个唔照POST...

皆因我用啊RENN嗰LAPTOP。。。
***
一个人,一对手 。。。
哪 ,重点系 。。
有D人,可以用一对手,来保护自己JEK。。
有D人,可以用一对手,来保护他人而唔系自己。。
有D叻,JAU劲少少,可以用一对手,保护自己之余,仲可以保护爱人。。
甘叻,又唔系净系保护爱人嗰,仲保护埋家人啦,朋友啦。。等等~
仲有D叻,劲咯。。。
可以用一对手。。
保护所有嗰人~~~~~
哇,尼嗰一看,JAU知系神啦~
神做到人做唔到给野嘛~
***
我叻,
JAU简简单单甘咯。。。
用一对手,想保护自己。。。
但系往往在没学识保护自己的时候,却学识佢保护他人。。。
结果叻,
点啊??
型咯。。。SWT!!!
唉。。。
衰多事咯。。。自己都保护唔到自己的感受,又要咩也资格去保护他人的感受叻??
结果我JAU伤痕累累咯~
自己伤心自己知甘咯。。。
溝咗都与事某保啦~
***
真系傻。。。
以为一切都可以改变你。。。
结果,
我一样系等于扎住嗰刀子,据紧只大腿。。。
一个字:痛!!!
我忍住,
以为都可以好像童话国里个生活。。。
但系,
好像自己NGA甘自己。。。
原来依一个现实社会里,系唔童话嘎,番薯!!!
***
但系,
为咗保护他人的感受。。。
我必须撑下去。。。
一句:我得嘎~
***
因为,
我想用一对手,去保护自己,保护爱人,保护家人,保护朋友。。。
当然,
我唔系神啦。。。
神牺己为人。。。哇。。。伟大伟大~
我自问,
我仍系自私嗰人。。。。。
我只想用一对手,来好好保护自己JEK。。。
因为,
我实在好对不起自己。。。
一次一次甘,
令自己掉眼泪,令自己痛心~
***
我系应该继续用一对手去改变佢还是我自己???

1 comments:

〤Ecl!5oNz™〤 said...

做自己最开心自在...
加油!! :)