? ??????????????White Crystal? ????? ?? ???Rating: 4.4 (64 Ratings)??678 Grabs Today. 12129 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crystal (Crystal Explod
e?)? ????? ?? ???Rating: 4.2 (63 Ratings)??75 Grabs Today. 8913 Total Grabs. ??????Preview? CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Friday, December 3, 2010

*我话你知~*

我话你知~
我至憎嗰啲成日钟意黎啲野来SHOW嗰啲人啊。。。
都唔知有咩好SHOW。。。
重点系,啲野又唔系好野~
无聊~ ==
但系妈咪话,
“佢开心就好咯。。。你唔moi理佢。。”
LOL~
听啊妈话~^^
***
我话你知~
嗰日,志华溝,“卑一个肥过自己个人溝自己肥喔。。。边得哦。。实在过分!!”
系喔,又真系给过分。。。
因为我都试过。。
当然,唔系话肥黎啲TOPIC来。。。
其他部分GAM咯。。。
但系重点系,
溝人嗰时候,请唸一唸,
你依家好得人地边??
50步笑百步~LOL
***
写在黎度,
我预咗做衰人。。。
NVM,言论自由~
但就系唔好对号入座咯~
睇黎篇BLOG嗰人,自己都唸一唸~
系唔系溝人得时候,
都唔唸下自己是否系有拥有这样的缺点叻??
系嗰话,下次溝话要小心啦~^^
***
我再话嗰你知~
最近懒咗,
懒筋某断断挑起咗TIM~
XD

0 comments: