? ??????????????White Crystal? ????? ?? ???Rating: 4.4 (64 Ratings)??678 Grabs Today. 12129 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Crystal (Crystal Explod
e?)? ????? ?? ???Rating: 4.2 (63 Ratings)??75 Grabs Today. 8913 Total Grabs. ??????Preview? CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Wednesday, September 29, 2010

*心声*

话说,新的一个SEM又来啦。。。就是我的假期完了。。。
上课上课上课。。。
老师教书我溝经!!LOL~
那天很可怜,我一个人坐~=(
还好ERIC有在,陪我坐。。。
因为我很讨厌一个人的感觉。。。
很想哭。。。不过还好ERIC在~谢谢你啊~
亏你最好了。。。请你吃糖!^^
***
又是RESULT RELEASE的时候了~
啃着面包,开着TARC的WEBSITE。。。
同你溝,我一滴都唔GAN JIONG啦~~~
食得好,训得好。。。。。。^^
不过,CHECK的时候,又真系好GAN JIONG~LOL~
最GAN JIONG系嗰LAW,最惊佢唔PAST!!
好彩。。。。。。。。
来个C+。。。心中大石,放下了。。
再来的是2只A,2只B GAM~
靓~^^
嗰CGPA来来去去都系GAM啦。。某变个!!!
好!!!
我决定,呢嗰SEM,给个CGPA再调高一点!!!
MUAHAHAHAHAHAHAHAHA~
溝都好系是GAM样~
系嘎,唔系溝笑嘎~~祝福我!!^^
***
再来,
原本这个星期六大家要GATHERING 吓,打个边炉。。。
但系。。
又变成JOR BBQ。。。
GAM叻,都唔相干咯。。。
但系点概要我做晒啲也叻??
唔同系我特别得闲??我某读书嗰啦??我唔系妹仔咯。。。
我很在意嘎~
喂,要GATHERING,都要大家一起搞嘎。。点概要我负责晒叻??
溝真,我系生气JOR个。。。但系,又唔想搞到GAM。。
JAU不如CANCEL啦。。。
XINYEE溝一切从简。。OK咯。。去YUM CHA JAU够咯。。。
我知道会有人溝我小气嗰啦。。
唔相干啦。。。我只是知道,既然要搞嗰PARTY,JAU大家一切负责。。我唔系你们的佣人。。。点噶写“NO,IS U..THEY SAY IS U...” GAM叻??
LOL。。哭笑不得。。
既然平常YUM CHA都唔见我人影咯。。。
但系点噶做这些事的时候会想起我叻???
朋友啊,大家系唔系应该合作吓叻??
OK啦,算我太计较啦。。算我懒啦。。。
但系问心过句,我做错啲咩也叻??LOL~
***
都系嗰句啦。。。
我很珍惜你们的。。所以先搞个PARTY~大家GATHER下。。我唔想变得GAM陌生啊。。
想同你们KING吓GAI,烧下点鸡。。。
我只我平时都唔同你们一起YUM CHA。。因为我同男友一起。。。
但系我嗰心,仲系GAM中意你们嘎。。。
我真系好APPRECIATE噶。。
但系如果只有泥地事才想起我嗰话。。。
GAM我都唔也好溝咯~
认命咯。。。
***
请你们睇JOR之后,唔好介意,因为放在我的心好久了。。
我唔想针对啲咩也来溝。。。
大家都大JOR。。。看了就算。。
你好我好。。。OK??^^
***
好啦。。。
我个阿姐溝带我去吃鸡扒。。。
MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~
查实,
她想吃啦。。。
借啲意溝我成绩好,带我去吃。。。
LOL。。唔好踢爆佢~^^
***
PS:看了就当粉笔字,摸了它。。我不介意你在我背后说我,但系请小声点,因为我听到嗰话,会伤心。。。重点系,我某MENTION啲咩也。。只不过系我的心声。。
“THIS IS A FREE COUNTRY,I TALK WHAT I WANT!!" XD




0 comments: